
עיתון "הארץ" פרסם מודעה ענקית, המתפרסת על שני עמודים. לא ברור למי מכוון המסר: לקוראים, למפרסמים, או שמא לחזק את המנויים הקיימים. המסר של הפרסומת דיי ברור. "הארץ," שהציגו נתונים יפים בסקר TGI האחרון, בכך שהקוראים שלהם נותרים נאמנים, מעביר מסר ל"ישראל היום," שפרסם בכל הזדמנות את הצלחתו להפוך לעיתון השני בחשיפתו, אחרי "ידיעות אחרונות" ולפני "מעריב." המסר הוא: "ישראל היום" היא חסרת טאקט ושמחה לאיד על חשבון תעשייה שלמה שסובלת מירידה במספר הקוראים ובחשיפתה. אבל למי באמת אין טאקט? לעיתון "הארץ," אשר מקדיש זמן, אנרגיה ואף כעס, כביכול, על המתחרה שלו? או שמא, חוסר הטאקט מתבטא בעובדה ששני עמודים מרכזיים בעיתון "דה-מרקר," בבעלות עיתון "הארץ," נקנו על-ידי "ישראל היום," שפרסם שם את הצלחתו. לא מעונינים ש"ישראל היום" יתרברבו? אל תתנו להם שני עמודים מעיתונכם לעשות זאת. אי-אפשר שהכסף של העיתון השני בארץ יהיה טוב כדי לפרסם את דברו ואחר-כך להאשים אותו בכך שהוא עושה זאת.
תקשורת > עיתונים > נתח שוק
הפרסומת של עיתון הארץ, כפי שפורסמה על שני עיתונים בעיתון עצמו ב- 29/7/08

במסגרת הצהובה כתוב: כשהתפוצה הנמכרת של כל העיתונים היומִיים בירידה זה לא לעניין לנופף בזה שאתה בעלִיה. על פי נתונים ... (עיתון) הארץ אינו יורד במספר המנויים לעיתון היומי ואף מגייס כ-1,900 מנויים משלמים לחבילה הכלכלית של The Marker. אחרי הכל כולנו קולגות וכשכולם מתרסקים מסביב זה ממש לא הולם להשוויץ בנתון הזה, אין לזה צורה.
הפרסומת של "ישראל היום," "חסרת הטאקט," בעיתון The-Marker, בבעלות "הארץ," באותו היום
הפרסומת של "ישראל היום," "חסרת הטאקט," בעיתון The-Marker, בבעלות "הארץ," באותו היום

אז למי באמת אין טאקט?
.